Hürriyet

30 Ekim 2010 Cumartesi

Günlükten Notlar 20


*Merhaba
*Işınlanma makinesi için telefon etmeye devam ediyorum. Yalnız NASA süper çalışıyor 50 yıla kalmadan yapacaklar herhalde, ne zaman arasam telefonları meşgul.
*Işınlanma makinesi yapılmadan, zaman makinesinin yapıldığını gördüm. Kullanmak için izin verdiler, gittim geçmişe ama hiçbirşeyi değiştiremeden geldim. Korktum geçmişin, geleceğe etkisinden rüyamda.
*Elektornik eşyalarla aram hiç hoş değil bu aralar. Bilgisayarım, istediği programı açıyor, istemediğini açmıyor. Benden bağımsız hareket etmeye başladı. Korkarım ki bir gün eve geldiğimde transformersa dönüp evi ele geçirmiş olacak.
*Michael Jackson ölmeden önce Ereğli'ye geleceğine söz vermişti hatırlarsanız Ereğli Belediye Başkanı'na. Hatta "Halil'ciğim söz bir gün geleceğim" demişti. Araştırdım buldum. Ereğli'ye daha önce geleceğini söz verip te gelemeyen ünlüler Marlyn Monroe, Elvis Presley, John Lennon, James Dean, Audrey Hepburn, Charlie Chaplin. Hepsi gelemeden öldüler. Eğer gelselerdi, teşvik etselerdi Ereğli il değil, ülke bile olurdu. (Ereğli'leri tenzih ederim. Hepsi iyi insanlardır. Hiç tanıdığım olmadı ama eminim iyi insanlardır)
*Ben bunları yazarken yani tam şu anda bir tane sivrisinek odamda dolanıyor, bana bakıp bakıp gidiyor. Hiçbirşey yapmıyor. Ama bakışlarından "sen hele bir uyumaya kalk, gör bak neler yapacağım, uyutmayacağım seni" dediğini anlayabiliyorum. Ben ne yaptıysam ona, elimi bile sürmedim.
*Haz etmediğim hayvanlar serisi 3: Örümceklerden de haz etmiyorum. Ama kardeşim ördüğü ağlara hastayım. Bir araştırma yapılmıştı. LSD, extacy, eroin ve kokain verilerek ağ örmeleri izlenmişti. En güzel ağı LSD aldıklarında yapmışlar. Ben bu araştırmanın amacını anlamadım. Hayvanlar örüyor işte. Tamam, haz etmiyorum ama seviyorum ağlarını, ne diye uyuşturucu verirsin ki.
*Çocukluğumdan hatırladıklarım. Elma şekeri; benim yaşımda bir çok çocuğun(Evet büyümemiş bir çocuğum ben) dişleri çürüdüyse hep elma şekeri yüzündendir. Uzun zamandır görmedim kendisini, var mı gören.
*Sosyeteye girmek istiyorum. Az ama çok az meşhurların sosyetesi var mıdır? Ne gerekiyor acaba sosyeteye girmek için?İkametgah ilmuhaberi, kaç adet fotoğraf, sabıka kaydı falan gerekiyor mudur acaba? Neden girmek istiyorum? Merak işte. Bir o eksik kalmıştı merak etmediğim, merak edeyim dedim.
*Sayın sağlık bakanımıza kadının biri elindeki diyet listesini gösterip "Bunları alacak, yiyecek gücümüz bile kalmadı. Sayın sağlık bakanımız da "Az ye" dedi. Sayın bakanımıza tepkiler geldi. Bence tepki gelmesi yanlış. Adam doğru söylüyor. Az yiyin efendim. Zaten obez bir topluma ilerliyoruz. Her tarafta obez erkekler, obez kadınlar. Az yiyin efendim, az yiyin, mümkünse hiç yemeyin, diyet yapmaya ihtiyacın kalmasın.
*Gözümüz aydın. Ekranların yeni yüzüne hoşgeldin diyin. "23 yıldır şantiyelerde amelelerle uğraşıyorum, bu işi bırakıp artistlik yapacağım, onda daha iyi para var" (Ali Ağaoğlu)
*"İnsanın hayatına fırsat bir kere çıkar. Ayağınıza gelen fırsatı kaçırmayın" diyen reklam, 1650 liradan başlayan taksitlerle diyerek bitiyor. Acaba asgari ücretin ne kadar olduğundan, Türkiye'nin yüzde kaçının asgari ücretle çalıştığından haberi var mı ki sayın Sayın'ın.
*Yağmurların başlamasıyla beraber, kışta ufaktan kendini gösterdi. Kış demek, soba üstünde patlatılan kestane demek, kış demek; sinema ve tiyatro salonlarının dolması demek, kış demek sıcacık evinde tv'de sinema keyfi yapmak demek. Kış demek; salep demek. Kış demek; keyif adamı moduna geçiyor olmam demek.
*Ufaktan kaçarca; iyi davranın kendinize http://fizy.com/#s/152e3l

Hiç yorum yok: