Hürriyet

18 Aralık 2010 Cumartesi

Günlükten Notlar 23

Kafir olup azanı
   Eski düzen bozanı
      Haklamak için azanı
    Kaynatalım kazanı
*Merhaba
*”Bu kimyanın bozulmasını istemediğim için güçlü kalmayı tercih ediyorum. Nuh devri zamanlarından insanlar seyahatler için helva yaparlarmış. Yolda tapınma ihtiyacı olur, helvadan put yapar, ona tapınmaya başlarlarmış. Acıktıkları zaman da onu yerlermiş. Şimdi ben kadına hak ettiğinden fazlasını vermenin yanlış olduğu noktasındayım. Yani helvayı alıp, put yapıyorsun. Sonra ona tapıyorsun, acıkınca yiyorsun. Bunu yapma. Ama helvaya değer ver, senin nimetin o. Şimdi yanlış anlaşılmasın, kadını helvaya benzetiyormuşum gibi de olmasın…” Bu laflar şimdilerde reklamlarda, evlilik hazırlığı yapan, kurtlar vadisi patronu Necati Şaşmaz’a ait efendim. Ben anlamadım, kadın, put, helva,. Kadını helvaya mı benzetmiş. Yok, değil sanırım, helvaya benzetiyormuş gibi olmasın, demiş. Helvadan kadın mı yapıp ona tapıyormuş, acıkınca yiyormuş. Okudum okudum anlamadım. Yardım edin.
*Geçtiğimiz haftalarda NASA uzayda yaşam izleri bulduklarını söylediğinde, herkes ekran başına kilitlendi, NASA’nın açıklamasını dinlemek için. Sonuçta fos çıktı. Efendim ben burdan NASA’ya bir öneri yapmak istiyorum. Mustafa TOPALOĞLU’nu bir de Erol BÜYÜKBURÇ’u incelesinler. Uzaylı olabileceklerini düşünüyorum. Hatta Hande YENER’in, Erol BÜYÜKBURÇ’un uzaylı sevgililerinden birinden olan,  çocuğu olabileceğini düşünüyorum. Araştırsın NASA, efendim
*”Wikileaks ile yatıp kalktık.” Geçen Star Haber’de vatandaşa sordular, nedir? diye. Kimi kestane dedi, kimi devlet dedi. Kimi marka dedi, kimi eşofman dedi Bile okuma yazması bilen bir amcaydı. Evet vikiliksle yatmış kalkmışız. Nedir vikiliks? Viks’in kardeşi’dir.
* Belgelerin sızdırılmasına ön ayak olan vikiliksin patronu, geçtiğimiz günlerde tutuklandı. Sonra temyize kadar gözaltında kalmasına karar verildi. Ama ayıp ya, sen sofra kuralım diyip içir millete, içmeyenlerin meyve suyuna alkol katarak, çaktırmadan sarhoş et. Ondan sonra tüm Dünya’ya milletin sırlarını ifşa et. Ayıp, ayıp, sana yapsalar hoşuna  gider mi Assange?
*Okuduklarım; Emrah Serbes’ten Erken Kaybedenler, Elif Şafak’tan Firarperest, Kaan Sezyum’dan Oh Yes. İzlediklerim, Balıkçı Kral, Arizona Rüyası, Metropia, Mr Nobody, Harry Potter.
*Matematiğin Püf Noktaları. Gerekli Rakama Nasıl Ulaşırsınız?Yazan: Devlet BAHÇELİ.
*Işınla beni Skati. Bu arada şşt NASA, uzaylılar benim evimde kalıyor.
*Isınalım haydeee. http://fizy.com/#s/1ah00h

Hiç yorum yok: