Hürriyet

26 Kasım 2010 Cuma

Günlükten Notlar 22


*Merhaba
*Türk'ün angusla imtihanı bitti. Fakat pekte başarılı olduğumuz söylenemez. Neden?Çünkü  anguslar yabancı, ortaokul İngiilizce'sini anlamıyorlar. Angus alacaksan, yabancı dil bileceksin.Yabancı dil bilmeden, angus alırsan, sınıfta kalırsın.
*Bu bayram kimseden nerde eski bayramlar dediğini duymadım. Nerde eski bayramlar diyen insanlar nerdeler?
* Rüyamda Ağaoğlu'nu gördüm. Reklamlarda benimle oynamak istiyormuş. Hem de 5 para almadan. 
*"New York'ta 5 Minare'yi izledim sanırım olay New York'ta geçiyor" diyen Nihat Doğan'a saygılarımı ve alkışlarımı gönderiyorum efendim. Adamımsın.
* "Su akar Türk bakar" lafını bir türlü anlayamadım. Su akar, bakarız, bulaşık yıkarız, yıkanırız. Su rahatlatır. Dertleri akıtır, götürür. Yabancıların pek suyla işi olmuyor herhalde.
*Bulaşık yıkarken deşarj olduğumu farkettim. Sinirlendiğimde, sürekli bulaşık yıkıyorum.
*Hüseyin Üzmez, mahkemeye götürülürken pantolonu düşmüş. Evet onun suçu yok, pantalonda suç. Adamın pantolonu düşüyorsa bu onun suçu mu?Hüseyin Üzmez'in suçu ne?
*Bana, bilgisayara power suply'nin takılması için 50$+kdv fiyat veren sevgili arkadaşım M., oturduğum mahalledeki markette, power suply'nin fiyatı 30 lira, kdv dahil. Nasıl market o öyle demeyin. Öyle bir market işte.
*Okuduklarım, tekrar İskender Pala'dan Katre-i Matem, Elif Şafak'tan Firarperest, Attila Şanbay'dan Aynadakiler. İzlediklerim, Lars Von Trier'den Avrupa.
*Fatmagül'ün suçu ne dizisindeki çok tartışılan sahnelerden sonra, devlet bakanımız Aliye Kavaf, kararını verdi. "Dizi senaristleri sapık" Peki dizi senaristlerimiz sapık. Fatmagül'ü giydir oyunlarını yapanlar nedir? Ya da doğruluğu tartışılır bir gazetenin verdiği reklam nedir?  "Fatmagül'ün şişme bebeği çıktı. İster yanında yat, ister tecavüz et"
*Kıvanç Tatlıtuğ, seneler öncesinin uzun saçlı ve makyajlı fotoğraflarını görmekten sıkılmamış mıdır acaba? Ben sıkıldım, "Onu hiç böyle görmediniz" haberlerinden. 
*Üçtür rüyamda evli olduğumu görüyorum. Ama eşimin yüzünü görmüyorum. Rüyalarıma giren kadın, göster artık yüzünü de bileyim kim olduğunu.
*Tertemiz bir dünya için sabah akşam fırçala fırçala http://fizy.com/#s/1lw5tl
 










2 yorum:

y. dedi ki...

sen de şarkı söyle, rüyamdaki aptal kadın diye...
ayrıca angus dediğin kibar davranılmak serbest bırakılmak istiyormuş, bizde kadına böyle davranan yok, kaldı ki angus, peh diyorum ö.'nün tabiriyle.

ben fatmagülü seviyorum, gelsin evladım olsun, candır,yazıktır.

suya akarken baktığım kesin fatura yüzkırk milyon, yabancılar suyu dönüştürüyor abicim, avrupalı pis işte ...

Adsız dedi ki...

ilginc bilgiler icin tesekkurler